Prekių garantija ir grąžinimas

  • Prekių garantija

    Visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai. Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.  Visos garantinės sąlygos (garantinis terminas, telefonai ir kt.) yra nurodytos garantiniame talone.
    Pateikdami prekę garantiniam remontui būtinai pateikite pirkimo dokumentą (kasos čekis, lizingo dokumentai ir kt.) ir užpildytą garantinį taloną.

    Prekių grąžinimas

    Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymu  „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ 2001 m. birželio 29 d. Nr. 217

    Grąžinant prietaisą dėl netinkamos jo kokybės yra būtina pažyma iš garantinio aptarnavimo centro. T.y. norint grąžinti tokį prietaisą iš pradžių būtina kreiptis į garantinio aptarnavimo centrą, kurio kontaktai nurodyti ant garantijos kortelės. Servisui patvirtinus, kad prietaisas netinkamos kokybės, serviso išduotą pažymą reikia pateikti pardavėjui kartu su prietaisu.

    Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, mes ar mūsų atstovas nepriima daikto grąžinimui. 
    Prekės grąžinimo kaštus padengia pirkėjas. Prekes grąžinate Jūs savo transportu, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės kokybės.
    Grąžinant prekę reikia kartu pateikti pirkimo dokumentą (kvitą, PVM sąskaitą-farktūrą arba išrašą iš banko apie įvykdytą pavedimą), bei laisvos formos prašymą, kuriame būtų nurodytas prietaiso pavadinimas, jo įsigijimo data, grąžinimo priežastis ir pirkėjo banko sąskaitos numeris, į kurią reikėtų pervesti grąžinamus pinigus.